Pakiet złoty

1. SOS 24/h/365

Usługa podstawowa, dająca możliwość alarmowania za pomocą przycisku SOS w przypadku zagrożenia zdrowia lub życia. Obsługa utrzymana przez Telecentrum przez 24h/dobę, 365 dni w roku.

2. Telefoniczny kontakt z pacjentem Centrum Opieki

Systematyczny kontakt pracowników Telecentrum z podopiecznym to dbałość o stałą relację. Raz dziennie pracownik Telecentrum kontaktuje się za pośrednictwem urządzenia do teleopieki z pacjentem przeprowadzając krótką rozmowę odnośnie stanu samopoczucia.

3. Infolinia informacyjna: szpitale, przychodnie, apteki

Możliwość kontaktu z Telecentrum w celu uzyskania informacji odnośnie szpitali, przychodni i aptek w okolicy zamieszkania.

4. Umawianie wizyt do lekarza

Podopieczny może zlecić Telecentrum umówienie wizyty lekarskiej w placówce medycznej. Usługa świadczona w ramach pakietu 4 razy w miesiącu.

5. Informacje o usługach: hydraulicznych, prawnych, opiekuńczych

Możliwość uzyskania informacji odnośnie dostępnych w okolicy usług dodatkowych.

6. Pośrednictwo w zamawianiu w/w usług

W razie konieczności na życzenie podopiecznego Telecentrum pośredniczy w zamawianiu usług dodatkowych.

7. Informacje o wydarzeniach kulturalnych

Telecentrum udziela informacji o wydarzeniach kulturalnych w miejscu zamieszkania podopiecznego.

8. Przypomnienie o konieczności zażycia leków

Pracownicy Telecentrum kontaktują się z podopiecznym przypominając mu o konieczności zażycia leków zgodnie z przekazanym harmonogramem.

9. Ostrzeganie o zagrożeniach

Podopieczny otrzymuje informacje o możliwym wystąpieniu zagrożeń w jego miejscu zamieszkania, w oparciu o oficjalne ostrzeżenia i alerty.


- cena 69zł/miesiąc

- minimalny okres umowy 1 rok

- 10% rabatu przy umowie na okres 2 lat

- 15% rabatu przy umowie na okres 3 lat
Jesteś zainteresowany usługą? Skontaktuj się z Nami!