Teleopieka senioralna

USŁUGA

SENIOR SOS24

Dzięki teleopiece bliscy, którzy nie zawsze mogą być blisko przy swoich rodzicach czy dziadkach, mają gwarancje ich bezpieczeństwa i pewność gotowości profesjonalnej pomocy. Nasz TeleAsystent w przypadku niebezpieczeństwa, zagrożenia życia lub zgłoszenia zwykłej potrzeby pomocy medycznej gwarantuje szybką reakcje odpowiednich służb oraz przekazanie informacji opiekunom lub rodzinie.

TeleAsystent 24h w opcji Senior SOS24h to całodobowy, telefoniczny system pozwalający na wezwanie pomocy w nagłych przypadkach bez względu na miejsce zdarzenia, jak również w codziennych potrzebach z zakresu opieki medycznej. Telefoniczny asystent pomaga w rejestracji do lekarza, zamawianiu recept, ostrzega o zagrożeniach i regularnie kontaktuje się w celu sprawdzenia stanu zdrowia i poprawności działania aparatu.

Sytuacje nagłe, zagrożenie życia

W sytuacjach nagłego pogorszenia stanu zdrowia, przewrócenia lub zagrożenia życia, podopieczny dzięki wodoodpornej alarmowej opasce może wezwać pomoc naciskając przycisk alarmowy. W takiej sytuacji nasi konsultacji oddzwaniają do podopiecznego natychmiast, w celu weryfikacji stanu zdrowia i wykluczenia przypadkowego wezwania. W przypadku nieodebrania połączenia przez podopiecznego informowane są wskazane bliskie osoby. Podopieczni mogą również skorzystać z linii alarmowej w przypadku poczucia zagrożenia np. pojawienie się nieznajomej osoby za drzwiami, natarczywych telefonów lub też przy podejrzeniu prób wyłudzeń. Przyciska alarmowy na opasce, którą senior zawsze ma przy sobie pozwala wezwać pomoc w sytuacji nagłej potrzeby i skraca czas oczekiwania na pomoc.

Asystent medyczny na co dzień

Nasi podopieczni mogą również skorzystać z telefonu w celu zgłoszenia potrzeby pomocy w ustaleniu terminu wizyty u lekarza, zamówieniu recepty, sprawdzenia dostępności lub ceny leku. TeleAsystent pomoże seniorowi umówić wizyty zarówno w ramach sieci centrów Medycznych Medycyna Polska, grupy CenterMed jak również w ramach kilku tysięcy ośrodków medycznych w całej Polsce. Wraz z pakietem senior otrzymuje prawo do jednej teleporady lekarskiej z jednym z naszych specjalistów. Otrzymuje również stałą zniżkę na prywatne wizyty lekarskie (również CITO) oraz zniżkę na badania diagnostyczne.


Korzyści dla podopiecznego

Teleporady dla seniorów
  • Wzmocnienie bezpieczeństwa
  • Obiżenie poczucia zagrożenia oraz stresu
  • Szybka rejestracja telefoniczna
  • Teleporada specjalisty w cenie pakietu
  • Zniżki na usługi medyczne
  • Asystent po służbie zdrowia: przychodnie, apteki
  • Pomoc w zakupie środków farmaceutycznych
  • Darmowe badania lekarskie (w ramach NFZ)

Korzyści dla rodziny

  • Pomoc w opiece nad bliskimi
  • Pomoc w organizowaniu opieki medycznej
  • Obiżenie kosztów opieki medycznej
  • Poczucie spokoju o zdrowie i życie
  • Obiżenie kosztów opieki medycznej
  • Spokojniejsza i bardziej efektywna praca zawodowa
  • Możliwa zdalna kontrola stanu zdrowia podopiecznego
Dziadek z wnukiem
Pielęgniarka

Nasi asystenci

Zespól naszego medycznego contact center ma wieloletnie doświadczenie w udzielaniu pomocy telefonicznej seniorom oraz pacjentom grupy CenterMed. Znakomicie orientuje się w systemie opieki zdrowotnej w Polsce, na co dzień pomagając tysiącom pacjentów w umawianiu i rezerwacji terminów wizyt lekarskich, zamawianiu recept i ustalaniu terminów badań kontrolnych.

Opiekę senioralna Medycyna Polska przy współpracy z CenterMed ofertuje już od kilku lat. Pod naszą codzienna opieką pozostaje stale ponad tysiąc seniorów w całej Polsce. Oferujemy usługi zarówno w ramach programów społecznych jak również komercyjnie. Nasi podopieczni korzystają z ogólnopolskiej sieci centrów medycznych grupy CenterMed, która zapewnia dostęp do profesjonalnej opieki medycznej w całej Polsce. Grupa CenterMed wspólnie z Medycyna Polska uczestniczyło w wielu wyjazdach studyjnych do Hiszpanii i krajów Skandynawii w celu wymiany doświadczeń i wiedzy w zakresie telemedycyny i teleopieki. Grupa CenterMed jest liderem eZdrowia w Polsce.


Telefon MaxCom MM715 BB SOS

Posiada duże, wyraźne klawisze, kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 1.8 cala i rozdzielczości 160 x 128 pikseli. Wyposażony w książkę telefoniczną na 300 pozycji, dedykowany przycisk SOS, funkcję nagrywania dźwięków i funkcję Talking Clip - wypowiadanie numeru przychodzącego lub nazwy (możliwość nagrywania imienia i przypisania do kontaktu). Ponadto, aparat posiada slot kart pamięci microSD, funkcję głośnomówiącą, 7 numerów szybkiego wybierania, możliwość ustawienia kontaktów TOP5 oraz możliwość powiększenia czcionki Menu. Do dyspozycji jest również radio i latarka.

Bransoletka SOS

Główną zaletą urządzenia jest jednak posiadanie bezprzewodowej bransoletki SOS, która daje możliwość wywołania alarmu i automatycznego połączenia na wprowadzony wcześniej numer telefonu, m.in. rodziny, znajomych czy służb ratunkowych. Przycisk SOS uruchomi procedurę alarmową nawet gdy telefon jest wyłączony.

Telefon MAXCOM

SENIOR SOS24


  • Asystent zdrowia 24h
  • Przychodnie, apteki, dostępność leków
  • Zniżki na usługi medyczne
  • SOS 24h/365 Stały kontakt i monitoring
  • Szybka rejestracja telefoniczna
  • Nieograniczone teleporady(jedna na rok w cenie)
  • Zniżki na pakiety diagnostyczne
49PLN
Zamów